wtorek, 2 lutego 2016

Witajcie :*

Witam wszystkich ;D
Jest to mój pierwszy blog, więc może najpierw napiszę coś o sobie. ;)
Mam 16 lat i chodzę do 3 gimnazjum. Uwielbiam czytać książki i słuchać muzyki. Bardzo lubię wszelką aktywność fizyczną, począwszy od biegania, a skończywszy na grach zespołowych. ;)
Sportem interesuje się od dawna. Zaczeło się od obejrzenia meczu pilki nożnej, a później wciagało mnie coraz bardziej. Zaczęłam interesować się siatkówką, tenisem... aktualnie oglądam praktycznie każdy sport jaki tylko jest transmitowany. ;)
Jednak najbardziej wciągnęło mnie MotoGP. <3 Moim ulubionym zawodnikiem z tej serii, jak i sportowcem jest Marc Marquez i to właśnie on będzie bohaterem tego bloga. :D Bardzo mało jest o nim blogów, sama czytałam bodajże tylko dwa, wiec postanowilam to zmienić.
Zachęcam do czytania i komentowania i proszę o wyrozumiałość jako że jest to mój debiut. :)

2 komentarze: